Fantasy Kihívás

A nyolcadik történet - A nappap

2016. december 22. - sheraphine

Sziasztok! 

Itt az utolsó történet a happy end csapattól.

Cím: A nappap

Kulcsok:

 

Kulcscsoport: rubin, harcos, délután, kard, sólyom, kastély

Képkulcs: 

 14202502_1149859655071100_1760711587437566970_n.jpg

Tartalom: A nappap megment egy világot az örök sötétségtől. :)

 

Korhatár: 16+(?)

 

Műfaj: epika; novella

 

Figyelmeztetések: „Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel!”

 

Megjegyzések: nincsenek

A történetet ITT! olvashatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr2412068553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metálcsibi 2016.12.27. 21:42:11

Kedves író!

A csapat témát teljesítetted, persze, ha azt nézzük, hogy a papnő számára hepi-e az az end. :D 5 pont.
A kihívásnak megfelel a történet, 5 pont.
A kulcsokat jól beleépítetted, nem éreztem azt egyiknél sem, hogy beleerőltetted volna, 5 pont.
Amit hibának írhatok, az az, hogy voltak szavaid, pl.: bazi, ami komolytalanná tette a cselekmény bizonyos részeit, holott az egész történet hangulatára ez nem volt jellemző. A másik pedig az, hogy például megemlítettél más fajokat, közben az alap ember(?) világot sem bontottad ki teljesen. Valamint túlzottnak éreztem, vagy inkább hasztalannak a szexuális töltetet, gondolva itt a várurakra és az első éjszakákra. 3 pont.
Saját vélemény: Így végigolvasva nekem az az érzésem (bocsi, ha félreértem),hogy a papnő is pontosan tudja, hogy a szertartás csak babonaság, hiszen a napforduló akkor is eljön, ha nem drogoz be lányokat.
Az esetek nagy részében tetszett a fogalmazásod. 4 pont.
Köszönöm, hogy olvashattam!
BaO2

Metálcsibi 2016.12.27. 21:45:05

Hupsz, tudtam, hogy kihagytam valamit. Szóval:
Szereplők: a főszereplőd az, akiről többet megtudhattunk, és ebben a pomtban is azt tudom írni róla, hogy nem komoly az ő szerepe. Afféle parasztvakítás a nagy szertartás is, ami cirkusz a népnek, neki meg kötelesség. A többiekről szerintem nem derült ki annyi minden. 5 pont.

Metálcsibi 2016.12.27. 22:11:04

Javítás2: a félreértések elkerülése végett: nem éreztem szorosan összekapcsolódónak a nappapot és az első éjszakát.
süti beállítások módosítása